Kto kocha Pchle Targi

wtorek, 11 grudnia 2012

Meble z duszą - zapachniało klimatem Prowansji i Toskanii...

Cały czas szykuję się z opowieścią o ludziach z pasją - moich przyjaciołach. Wybaczcie, opowieść wciąż jeszcze nie gotowa:) Podczas każdego spotkania z moimi przyjaciółmi czas płynie tak szybko, że ani się obejrzę i już noc ciemna się zbliża, a ja nie zrobiłam zdjęć. Tak też było tym razem. Parę fotek z pracowni, a w domu, gadka szmatka i dzień się skończył. Jednak poczekajcie i nie traćcie cierpliwości, pokażę Wam kiedyś ich cudny dom i opowiem o ich pasji:) Dziś tylko zajawka: kilka mebelków, w które została włożona miłość i serce pasjonata zbieracza. Wszystkie są na sprzedaż i wszystkie mogą powędrować do waszych domów.
Zapraszam:)





Kredens w kolorze śmietany z akcentami zieleni. Piękne witrażowe szybki, ręcznie malowane drzwi.
Wysokość 214, Szerokość 107, Głębokość 46
Cena 1700
Wysyłka do uzgodnienia, ale preferuję odbiór osobisty.
SPRZEDANY





Stół rozkładany, z szufladką
Wysokość 74, blat 91x91, po rozłożeniu 91x168
Cena 600
SPRZEDANY








Urocza narożna szfeczka
Wysokość 88, Szerokość frontu 68, Głębokość 43
Cena 350
Kurier 40 lub odbiór osobisty
SPRZEDANA




Piękny kufer, ręcznie malowany, odnowiony, w środku wyklejony tapetą
Wysokość 58, Szerokość 90, Głębokość 46
Cena 400
Wysyłka do uzgodnienia, ale preferuję odbiór osobisty.





Fantastyczna serwantka z przeszklonymi drzwiami w kolorze śmietany, z przetarciami w stylu shabby chic
Wysokość 170, Szerokość 100, Głębokość 43
Cena 1400
Wysyłka do uzgodnienia, ale preferuję odbiór osobisty.
SPRZEDANA






Sekretarzyk - cudeńko!!!
Wysokość 99, Szerokość 76, Głębokość 44
Cena 800
Wysyłka do uzgodnienia, ale preferuję odbiór osobisty.
SPRZEDANY
U NOWEJ WŁAŚCICIELKI PREZENTUJĘ SIĘ CUDNIE,
MOŻECIE PODEJRZEĆ
TUTAJ



Wysokość 69, Szerokość 40, Głębokość 36
Cena 200
Kurier 40 lub odbiór osobisty.
Komoda z zegarem
Wysokość 78, Szerokość 95, Głębokość 45
Cena 700
Wysyłka do uzgodnienia, ale preferuję odbiór osobisty.


Piękna komoda z marmurowym blatem
Wysokość 73, Szerokość 95, Głębokość 58
Cena 700
Wysyłka do uzgodnienia, ale preferuję odbiór osobisty.

Przypominam Kochani, że nadal są do kupienia rzeczy z poprzednich postów. Może znajdziecie jeszcze coś dla siebie. Może chcecie negocjować ceny? Da się zrobić:) Piszcie do mnie:)
I jeszcze jedna ważna informacja: jeśli szukacie jakiegoś mebelka, przyślijcie mi jego zdjęcia, może znajdę dla Was coś podobnego. U moich znajomych stodoła jest pełna skarbów - nawet nie wyobrażacie sobie ile tego jest i na dodatek same cudeńka! Możecie też zamawiać sobie kolory i sposób wykończenia. Wszystko jest do zrobienia i uzgodnienia.
Serdecznie pozdrawiam
Bella Od Staroci:)

16 komentarzy:

  1. No piękności same ... ale funduszy na razie brak :( Jestem przekonana, że mebelki znajdą swoich właścicieli. Trzymam kciuki :) Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu stanowczo zaglądać nie mogę!!! Bo chcę od razu wszystko a pinindzy ni ma...nie wiedziałam swoją drogą, że samochód ma dwie pompy do paliwa...jedna wspomagająca jakaś...i że obie mogą się zepsuć jednocześnie :/.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko piekne!! jaka szkoda ze mieszkam tak daleko:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. serwantka powalił mnie na kolana:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany... Ale cudowności... Każda jedna idealnie wpasowałaby się w mój dom. Wprawdzie Twój wkład pracy/czasu/pieniędzy w te cuda jest niewspółmierny do tego włożonego w moje rękodzieło, ale gdyby kiedyś przyszła Ci ochota na jakikolwiek barter (na przykład, eeeee, jakieś 20 kompletów biżu za mikroszafeczkę;)) - jestem otwarta! :)

    http://xlibrts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mebelki prezentują się doskonale.:)) Pozdrawiamy.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przyznać, że taki kredens, jak na samej górze, to chyba wielkie marzenie wielu. prezentuje się znakomicie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nam najbardziej spodobała się ta szafka na pierwszym zdjęciu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozejrzałam się u Ciebie z przyjemnością, ale to, co mi się spodobało już wykupione:)))
    Muszę pilniej śledzić ofertę:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super meble szkoda, że stolik sprzedany :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że meble są wyjątkowe! Niespotykane, oryginalne i z duszą. Bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mebelki piękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sekretarzy był piekny !

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja bym tak chciała ten komplet ogrodowy,długo szukałam właśnie coś takiego

    OdpowiedzUsuń